Telemont a.s.
Hotline: (+420) 241 001 414

Telemont a.s.

Servisní služby

Základní servisní služby

Základní servisní služby a dálkový dohled systémů jsou poskytovány v běžné pracovní době tj. od 8:00 do 16:30hod.
Odstranění vážné závady do 12 hodin, běžné závady do 48 hodin. V případě požadavku na rychlejší servisní odezvu nebo podporu 24/7 je možno připravit servisní smlouvu - viz. níže. 

 

Nadstandardní servisní služby (dle požadavků zákazníka a typu servisní smlouvy)

» dosažitelnost technika 24/7 
včetně Hot-Line
» odezva a vyřešení závady do několika hodin  
» okamžitá dostupnost náhradních dílů (
v případě VIP smlouvy může být trvale k dispozici redundantní zařízení s nahranou aplikací) 
» pravidelný upgrade systému  
» dálkové změny a rekonfigurace systému v rámci servisní smlouvy
» možnost čerpání až několika hodin práce servisního technika v rámci servisní smlouvy
» slevy na dodávky náhradních dílů a příslušenství (výše slev je závislá na typu a rozsahu smlouvy)


Wi-Fi Ruckus Wireless / 3.LF UK

Wi-Fi Ruckus Wireless / ACCOR hotels

Promo video společnosti Ruckus

Vyhledat: